top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Vafli od mrkve (Carrot cake waffles)


Evo da i ja napokon unesem malo uskršnje atmosfere u svoje objave.

Jako volim vafle, volim ih u slanim i slatkim kombinacijama. U ove slatke vafle sam dodala malo ribane mrkvice. Svi oni koji su probali tortu/muffine/slatki kruh od mrkve vrlo dobro znaju koliko su te slastice ukusne i sočne.

Na vrh sam dodala slatki sir, i time zapravo dobila puno jednostavniji desert nalik na klasičan carrot cake.



Od 1-5 koliko jako voliš vafle? :D








Nutritivna vrijednost za 1 vafl iznosi otprilike 147 kcal

UH- 22,7 g

Masti- 3,8 g

Proteini- 6 g


Potrebno:

150 g pirovog brašna + 2 žlice mljevenih oraha

½ žličice praška za pecivo

½ žličice soli

1 žlica šečera

100 ml mlijeka

100 ml jogurta

1 jaje

25 ml (1 ½ žlice ) ulja

150 g naribane mrkve

+ 1/2 žličice naribane narančine korice, cimet po želji


Slatki sir- u klasični kremasti posni sir sam umiješala malo meda, jogurt , ekstrakt vanilije i par kapi soka od naranče.


Priprema:

Pripremi 2 posude. U prvu ubaci i promiješaj sve suhe sastojke. U drugu ubaci

mlijeko, jaja i ulje. Sve ih zajedno pomiješaj sa suhim sastojcima. Na kraju dodaj naribanu mrkvu.

Zagrij pekač za vafle, naulji ga pomoću kista ili iskoristi ulje u spreju. Pazi da ne prepuniš kalupe. Vafle peci 3-4 minute, ovisno o pekaču, ja ih volim malo duže peći.

Vafli bi trebali dobiti smeđe narančastu boju.

Posluži ih prelivene sirupom, slatkim sirom, i posipaj nekim sjeckanim orašastim plodovima.



421 views0 comments
bottom of page