top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Meksička riža

Ahhh ta divna meksička kuhinja. Ne znam ima li u njoj lošeg jela?!

Nisam bila u Meksiku, i nisam probala baš sva njihova jela, no jako mi se sviđaju namirnice i začini koje oni tamo koriste, bruuuutalni su. Draža mi je od indijske i američke, no mogu reći da mi je po načinu pripreme hrane na vrhu zajedno s grčkom kuhinjom.Vjerujem da bi se ja tamo vrlo brzo udomaćila.

U svojoj kuhinji često pripremam jela inspirirana meksičkom kuhijom: tortilje, quesadille, caserolle, rižoto, tjesteninu, juhe.


Ovo jelo možeš pripremiti unaprijed možeš ga jesti kao glavno/samostalno jelo ili kao prilog. Meni je vrlo zanimljiv taj spoj riže i i povrća zajedno s grahom. Svakako probaj, najbolje se slaže uz pečenu piletinu ili komad mesa sa grilla. Imat češ predivnu raznolikost boja na tanjuru. Što reći osim - kombinacija za prste polizat'.









Nutritivna vrijednost po porciji 271 kcal

UH: 46,3g

Masti: 3,8g

Proteini: 10g


Za 4 porcije potrebno:

8g kokosovog ulja

100g luka

140g riže (okruglo/dugo zrno)

100g svježe crvene paprike

200 g kukuruza šećerca

1 limenka graha (255g ocijeđene mase koristila sam crveni @lidl_hrvatska)

25g koncentrata rajčice

150 ml vode


Priprema

Skuhaj rižu prema uputama na pakiranju.

Ulje zagrij, na njega dodaj stavi luk, češnjak, svježu papriku.

Kada se sve prodinstalo, dodaj koncentrat rajčice pomiješan s vodom, ocijeđeni grah i kukuruz šećerac, sve dobro promješaj, neka se dinsta još 1-2 minute, na kraju umiješaj kuhanu rižu.

Posoli, dodaj začine po želji. Tabasco je ovdje must :D

Dobar tek i uživaj !


130 views0 comments
bottom of page