top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Gusta juha od tikvica i mrkve (zucchini and carrot soup)

Ovo mi je najdraža topla ljetna juha. Recept sam posudila od moje mame, njena mi je puuuno bolja iako je radimo po istom principu,ona je uglavnom radi odokativno, a ja sve volim vagnuti. Tajni sastojak je kopar, ne štedim na njemu. Neki ovu kombinaciju poslužuju kao umak uz kuhano meso i pire krumpir, no ja to volim jesti i ovako samo - iz zdjelice.

Pripremam ju svaki tjedan barem jednom dok je sezona tikvica :)



Porcija iznosi oko 120 kcal

UH: 13g

Masti: 7,3g

Proteini: 3g


Potrebno:

700 g naribanih tikvica

100 g naribane mrkve

100 g luka

2 češnja češnjaka

15g gussnela

100g vrhnja za kuhanje

1 puna žlica nasjeckanog svježeg kopra (ili ovisno koliko voliš)

2 žličice vegete , po želji još malo soli, papra


Priprema:

Tikvice i mrkvu oguli i naribaj ( koristi ribež sa većim rupicama). Luk nasjeckaj na sitnije kockice.

Zagrij lonac, dodaj maslinovo ulje. Kada se ulje zagrijalo u lonac možeš ubaciti gnječeni češnjak i luk, ostavi neka se sve lagano preprži i lagano požuti. Dodaj naribanu mrkvu, ostavi neka se i ona lagano prodinsta pa tek onda ubaci tikvice. Ne treba ih gnječiti. Sve skupa dobro promiješaj, posoli, dodaj vegetu, kopar i ostavi neka se kuha na laganoj varti oko 5 minuta. Povremeno promješaj. Tikvice će pustiti vodu no ipak dodaj još barem 400- 450 ml vode. Ostavi neka se kuha još 2-3 minute pa dodaj vrhnje za kuhanje, a zatim i gussnel koji je potrebno pomiješati sa 50 ml vode. Kušaj, dodaj začine po potrebi, i to je to.

Dobar tek :)



122 views0 comments
bottom of page