top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Naan


Postoji nekoliko recepata za naan. A što je uopće naan ? Pa najjednostavnije rečeno, jedna vrsta lepinje koja potječe iz egzotične Indije, lepinja koja nije tanka kao tortilja, a n ni debela lepinja kakva se često poslužuje uz čevape, i ono najvažnije jednostavna za pripremu.


Indijska kuhinja je popularna po pripremi raznih umaka i currya, zaćinjenih jela od riže, povrća te pogaća i lepinja poput naana. Ideju za Naan dobila sam od Mirjane Marčinko Šmit s bloga Od slatkoga slađe! Doista sam fascinirana njenim fotografijama i receptima za kolače slastice ali i slana jela, stvarno radi odličan posao.


Recept ne želim kopirati ovdje jer želim sačuvati originalnost tog perfektnog i jednostavnog recepta. Reći ću samo da sam isprobala i one najjednostavnije verzije recepta u kojima je naan spreman za pečenje u samo 15 minuta i u kojima je soda bikarbona glavni sastojak za podizanje tijesta. No ova sa skvascem mi je ipak najdraža i lepinje ispadnu baš mekane, mirisne i ukusne i u ovom receptu ne vrijedi ona - što brže to bolje. Stvarno se isplati izvojiti malo vremena i napraviti nešto kvalitetno :)


Ja sam na svoj naan dodala žličicu hummusa, par slistića domaćeg svježeg mladog špinata, Eva salatu od tune, i malo hrskavih lanenih klica koje sam sama uzgojila, :)






Recept za naan potraži ovdje ----- > MIRJANIN RECEPT ZA NAAN <

Ukoliko želiš pripremiti jedan brzinski naan onda se posluži ovim >> receptom <<






59 views0 comments
bottom of page