top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Top 5 najdražih namirnica iz LIDL-a



1. Riba u konzervi okusi zavičaja 100 g (6 - 6,50 kn)

Zašto ih kupujem baš tamo ?


Kupujem ih jako često. Najčešće uzimam sardinu s povrćem u umaku od rajčice i onu u maslinovom ulju.

Općenito mi se jako sviđa njihova linija proizvoda "okusi zavičaja", stalno se trude upotpuniti ponudu tako da je odnedavno u ponudi i salata od skuše.

Sviđa mi se nova ambalaža. Redovna cijena im je oko 6 kuna, na akciji se može naći i po cijeni od 4,50 kn ovisno o kojem se pakiranju radi.

Zaista vrlo povoljna a kvalitetna riba.



Savijet: Super stvar ukoliko želiš brzinski i hranjiv obrok. Ribu treba konzumirati što češće zbog brojnih prednosti. Ova iz konzerve se može umješati u salatu, izmiksati u paštetu, nabaciti u canape sendviče,

u rižoto, ma, što god :)



2. Zobene pahuljice 500g (4,50 kn)

Zašto ih kupujem baš tamo ?


Kupujem ih tamo jer su najpovoljnije, najbolje samljevene i najukusnije.

Predobro mi je i to što su odnedavno ubacili još jednu vrstu pahuljica 3 grain flakes u crvenom pakiranju, svidjele su mi se od prvog trena.

Nemam ništa drugo za dodati osim - bravo LIDL .


Savijet:

Super pahuljice za izradu kolača, za smoothie, zobenu kašu ili bilo koju vrstu famozne granole.

Stvatko ih koristi na svoj način no meni su ova 4 the best.






3. Fin Carre tamna čokolada 74% kakaa 100g (7,99 kn )

Zašto ju kupujem baš tamo ?


Kupujem je tamo unazad 2-3 godine. Postoji li netko tko ne voli čoksu? Ja takve ne poznajem :)


Ova tamna čokolada je čisti hedonizam, ima mi najbolji okus, umjerenu slatkoću i gorčinu. Skoro sve njihove čokolade nose UTZ certifikat. Cijena joj je vrlo povoljna. Odlično se topi te može poslužiti za kolače i razne slastice. Kupujem ju na akciji po cijeni od 5,50 kn.


Savijet:

Ovo je stvarno super proizvod, ubaci ju u svoj najdraži kolač ili samo guštaj u njenom okusu. Znaš li da su kava i čokolada savršeni par?

U čokoladne kolače obavezno dodam žličicu instant kave kako bi dobila još jači okus te predivne čokolade,

dodaj ju bez obzira voliš li kavu ili ne, vjeruj mi dobit češ jedan vrlo neodoljiv i mirisan desert.







4. Goldessa sirevi i sirni namazi 200 g 7,20 kn

Zašto ih kupujem baš tamo ?


Kupujem veće pakiranje od 300g po 8 kn za vrijeme dok traju XXL tjede ponude, u ponudi imaju light verziju, classic i onu sa začinskim biljem.Ovi sirni namazi su odlične teksture i mazivosti. Nema sumnje, Lidl ima fenomenalnu ponudu raznih sireva, zaista ih volim tamo kupovati,

znam da ću biti zadovoljna sa baš svakim proizvodom.


Savijet:

Classic verziju svakako možeš iskoristiti za izradu cheesecake torte :)








5. Posni sir Pilos 500g 0,3 masti

Zašto ga kupujem baš tamo ?



Jedem ga najčešpće za doručak ili za večeru, kod posnog sira mi je jako bitno da bude kremast a ovaj je baš takav i stvarno najbolji kojeg sam isporbala.

Zpravo jako mi je drago što su ga napravili takvog da podsjeća na neko gusto kremasto vrhnje, a ne kao da je u pitanju sir. Uz to je i povoljan.

Za tu cijenu ni ne očekujem neku ultra atraktivnu i ekstra praktičnu ambalažu ali ako je već potrebno sir se nakon otvaranja može vrlo lako prebaciti u neku posudu s poklopcem te čuvati u hladnjaku.


Savijet:

Može poslužiti za kolače umjesto krem sira, a smoothie-u daje predivnu kremastu teksturu.




3,699 views0 comments
bottom of page