top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Top 5 najdražih namirnica iz KONZUMA

Updated: Nov 4, 2020

Top 5 najdražih namirnica iz KONZUM


1. K Plus Protein Skyr 500 g

Zašto ga kupujem baš tamo ? Kupujem ga na akciji, redovna cijena mu je 10 kn, no ni to nije puno za ovakav proizvod. Radi se o 500g kvaitetnog mliječnog proizvoda, što je 150g više u odnosu na onaj iz Lidl-a, a ja naravno uvijek radije biram veće pakiranje. Pod kvalitetno mislim na hranjivo i ukusno. Kremastiji je i gušći od jogurta i koristim ga za slana i slatka jela te međuobroke. Uz ovaj skyr tu još postoji i quark, posni sir te ostali proizvodi iz te linije koji mi se baš sviđaju.


Savijet: pomješaj ga s medom, bananom, čokoladom, kikiriki maslacem ili svime navedenim. Dobit ćeš super sladak međuobrok. U zadnje vrijeme u njega često umiješam pola žličice BOLERO praha, granolu, suho voće i sl. Svaki put biram drugi okus BOLERO-a tako da zbog toga kupujem ove klasične verzije skyra bez okusa.





2. K Plus Mliječni namaz classic 70 g


Zašto ga kupujem baš tamo ? Kupovala sam ga stalno za vrijeme studiranja, i sada povremeno, ne znam zašto samo taj ali baš mi je bio super ali valjda i zbog toga što mi je Konzum bio u blizini. Cijena mu je 2,50 kn. Inače mliječni namazi u manjim pakiranjima dolaze u obzir samo kad sam negdje na putu ili ako želim uzeti više različitih vrsta- s povrćem, light, paprika i sl. Naravno, uvijek radije biram veća pakiranja, ali ovaj classic mi je skroz okej. Svi su oni okusom slični, neovisno jesu li sa dodatkom ili bez razlika je samo u cijeni 1-2 kn i gramaži. Uzimam više komada kad su na akciji.


Savijet:

Nemam nikakav pretjerani savijet za ovo. Odnedavno ga stavljam i u tortilje, namažem ga prije nego stavim sve ostalo.



3. K Plus Aretos Grčki tip jogurta 900 g


Zašto ga kupujem baš tamo ?

Još jedan meni jako drag mliječni proizvod. Ponovno mu je konkurencija onaj iz Lidl-a, ali u Lidlu kupujem samo kada stignu ona XXL pakiranja od 1100 grama za 15-ak kuna. Redovna cijena ove kantice je 10 kn, što je opet vrlo povoljno jer ga se u nekim receptima može iskoristiti umjesto vrhnja, barem ja to tako radim, kremast je, blag i dovoljno gust. Kada ga usporedim sa ostalima ovaj mi se čini cijenom i kvalitetom najprihvatljiviji.


Savijet:

Savršen za sve vrste dip-ova, laganih torti, sladoleda, hladnih umaka ili dressinga.




4. Kukuruz šećerac u zrnu 150 g (140g OM- ocijeđene mase)


Zašto ga kupujem baš tamo ?

Ne kupujem ga pre čestotako da mi je ova količina sasvim uredu, Lidl ima nešto veća pakiranja za manju cijenu, ali kad sam u Konzumu često uzmem ovo.

Ne kupujem Bonduelle ili slične marke jer mislim da nije potrebno odvajati više novca za takve namirnice, mislim da se ne razlikuju previše.

Savijet:

Ubacujem ga u meksička pikantnija jela, ponekad i u neke popečke ili u jela s tjesteninom, odnedavno ga koristim i u juhi sa šunkom. Često mi u konzervi ostane više od polovice kukuruza a ne želim da mi se pokvari do idućeg puta, u tom slučaju ga ocijedim i spremim u zip vrećice pa u zamrzivač. Ukoliko je ocijeđen stajanjem 1-2 dana u frižideru će povući mirise, posebno ukoliko nije poklopljen, tako da ga ja uvijek radije „spašavam“ zamrzavanjem.


5. Pasta Italiana Penne Rigate tjestenina 500 g


Zašto ju kupujem baš tamo ?

Nemam neki pretjerani razlog osim što sam ju tu našla najpovoljniju. Volim ovaj oblik tjestenine, pa zašto nekad ne uzeti integralnu. Ova ima 7g vlakana na 100g, dok obična tjestenina ima oko 2,5 do 3g, ovisno o proizvođaču. Okej, nije da sadrži previše vlakana, neke tjestene sadrže čak 9g ali je uredu ako želim malo promjene u jelovniku i ako ponekad želim zasitnu porciju tjestenine.

Savijet:

Volim da se duže kuha te ju i nakon kuhanja ostavim u vodi još barem 3-5 minuta. Ne kuham je prema uputama jer mi kod ove tjestenine ne odgovara da je „al' dente“. Nije dobro da se raspadne tijekom kuhanja ali opet volim da se dovoljno skuha i da ne bude žilava. No ukusi su različiti. Također ova tjestenina ima mrvicu intenzivniji okus cjelovitog zrna pšenice tako da često biram neke umake koji dogovaraju tom „orašastom“ okusu.


477 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page