top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Top 5 najdražih namirnica iz KAUFLANDA



1. OPAL i World of Spices začini (10-30g)


Zašto ih kupujem baš tamo ?


Kupujem ih tamo jer mi odgovara njihov miris i okus, uz to ne volim kad je u mješavinu začina dodano previše soli. Uz to ovi su začini zaista vrlo povoljni (3-4 kn ili veće gramaže za 6-10 kn) tako da smatram da si ih većina ljudi može priuštiti ako ih veseli eksperimentiranje sa začinima.


Od „Opal-a“ kupujem đumbir i češnjak u prahu, a od „World of spices“ najčešće kupujem mažuran, timjan, china začin, bosiljak i druge.


Savijet: nemam neki poseban savijet, umiješaj ih tamo gdje ti najviše odgovaraju.









2. Integralni hrskavi krekeri sa sezamom 250 g 8 kn


Zašto ih kupujem baš tamo ?

Kupujem ih tamo jer mi se na neki način sviđa njihova ambalaža, ta naljepnica koja je na pakiranju zaista puno znači za ovakav proizvod jer time krekeri ostaju duže hrskavi, a i nisam primjetila da ju drugi imaju. Cijena im je oko 8 kn, oni sa sezamom su mi za sad fenomenlni, ali u ponudi postoje i oni klasični bez dodataka ,njih nisam isprobala. Svi su oni okusom slični, ovakvi krekeri se mogu kupiti u bilo kojem trgovačkom centru, opet, neovisno jesu li sa dodatkom ili bez razlika je samo u cijeni, gramaža je većinom ista oko 250 g.


Savijet: super su za međuobrok ili za doručak, hummus i ovi krekeri su WOW kombinacija !





3. Rižini krekeri 130 g cijena oko 7 kn


Zašto ih kupujem baš tamo ?

Netko bi rekao, ma daaj, to je bacanje novca, čisti stiropor, svugdje je isti, to nije hrana. Okej i ja sam tako razmišljala ali sad su mi super za snack. Mene često ulovi želja za nečim slanim i hrskavim, uz kokice uvijek radije biram ove krekere umjesto da pojedem hrpu masnog čipsa ili nekih drugih grickalica koje su ionako pune „praznih kalorija“. Konkurencija su im oni iz Lidl-a, drugdje ih ni ne kupujem. I da, itekako se razlikuju, neki krekeri baš budu nekako mekani, netko bi rekao „žilavi“ kada ih žvačeš, ali ovi su uvijek jako hrskavi. Jedina zamjerka kod svih takvih krekera je ta da se ne brine o ambalaži, oni bi morali ostati hrskavi, no uvijek oni gornji krekeri stajanjem upiju vlagu pa otpuste. Mogu se birati slani ili neslani. Radije kupujem slane iako ni jedni ni drugi nisu ni malo slani, ali to mi odgovara. Redovna cijena ovih krekera je 7kn kad je akcija uzimam po 2 paketa, ovaj mi se čini cijenom i kvalitetom najprihvatljiviji.



Savijet:

Vrećicu treba zavezati ili zaljepiti odozgo da se očuva ta hrskavost. Moj favorit topping za krekere je kombinacija kikiriki maslaca banane i čokolade.






4. Proizvodi u rinfuzi (slanutak, kikiriki, orašćići...)


Zašto ih kupujem baš tamo ?

Jer tamo mogu kupiti slanutak i različite vrste grahorica, suhog voća i gljiva u rinfuzi. U našem gradu nema puno trgovina odnosno trgovina sa zdravom hranom gdje se mogu kupiti proizvodi u rinfuzi. Osim naravno tržnice, voćarne, i slično. Ja stvarno volim kupovati proizvode u rinfuzi, ekonomičnije je. Voljela bih da imaju još veći izbor takvih proizvoda i ne znam zašto je u drugim centrima to tako slabo zastupljeno.


Savijet:

Kupuj proizvode u rinfuzi, time se kupuje onoliko koliko ti je potrebno i smanjuje se bacanje hrane.




5. Bademi blanširani sjeckani K-Classic 100 g u Kaufland trgovinama


Zašto ih kupujem baš tamo ?

Primjetila sam da su povećali su ponudu orašastih plodova, lješnjaci, makadamija, orasi, indijski oraščiči. Neki orašasti plodovi se mogu naći prženi, prženi sjeckani, mljeveni ili grubo sjeckani. To je stvarno fenomenalno, prilagodili su se svakom kupcu. Idealni su za sve one koji ih vole dodati u kašu za doručak. u razno razne deserte, i slično. Povoljni i kvalitetni.




Savijet: sjeckani prženi lješnjaci/bademi su idealan dodatak poznatom „banana bread-u“.


514 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page