top of page
  • Writer's pictureMmmikser

Mojito(bezalkoholni)💚

Mislim da je svima dobro poznat ovaj koktel. Ovaj MOJITO je napravljen je po mome " receptu" ali definitivno se tu još može kemijati. Naravno da možeš dodati više soka od limete ili više rum šećera, svatko neka radi po svom ukusu ako mu ovaj moj ne odgovara 😀 U svakom slučaju uživaj u hladom piću. U pozadini je moj "umjetnički rad"😂 malo sam se igrala vodenim bojama, inače još jedan od mojih hobija 🎨, pa sam odlučila ukombinirati sve to skupa.









Potrebno (za 2 čaše)


3 limete

4 dl mineralne vode

2 žličice rum šećera( ili aroma ruma)

20 ml sirupa limete

Par grančica mente

Par kocki leda za svaku čašu


Priprema:

Pripremi 2 čaše ,u svaku dodaj po žličicu rum šećera ,10 ml sirupa od limete, par kockica leda,malo nasjeckanih listova mente te par ploški ili krišaka od 1 limete.

Zatim iscjedi sok od preostale 2 limete, sok natoči u čaše i na kraju dodaj rashlađenu mineralnu vodu.


*Ako želiš dobit ovaj zelenkasti efekt na dnu čaše potreban ti je zeleni sirup od limete i sve sokove i vodu koju uliješ nakon sirupa moraš polagano uz pomoć žličice uljevati u času da se sirup nebi razrjedio,žlica neka bude iznad čaše ili je prisloni uz unutarnji rub i sve toči po njoj i to je to :)

54 tj.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page